Dec 5, 2009

Αν μ' αγαπάς

Γενικά:
Μουσική:Αντώνης Βαρδής
Στίχοι:Βασίλης Γιαννόπουλος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ
Εγγραφή:09
Κυκλοφορία:2001
Στίχοι:

Μη με φαρμακώνεις μάτια μου,
πάψε πλέον να με τυραννάς.
Πες μου πως με θέλεις μάτια μου
πες μου πως ακόμα μ' αγαπάς.

Αν μ' αγαπάς, αν μ' αγαπάς
εκεί που ξέρεις να με πας.
Εκεί που ξέρεις να με πας,
αν μ' αγαπάς, αν μ' αγαπάς.

Στρώσε μου σεντόνι τώρα που νυχτώνει,
μη σε νοιάζει πότε ξημερώνει.
Θέλω να πεθάνω στο κορμί σου απάνω,
Θεέ μου! σ' αγαπάω, τί να κάνω;

Αν μ' αγαπάς, αν μ' αγαπάς
εκεί που ξέρεις να με πας.
Εκεί που ξέρεις να με πας,
αν μ' αγαπάς, αν μ' αγαπάς.

Μη με φαρμακώνεις μάτια μου
φτάνει, άλλο πια μη με πονάς.
Πες μου πως με θέλεις μάτια μου
πες μου πως ακόμα μ' αγαπάς.

Αν μ' αγαπάς, αν μ' αγαπάς
εκεί που ξέρεις να με πας.
Εκεί που ξέρεις να με πας,
αν μ' αγαπάς, αν μ' αγαπάς.

Στρώσε μου σεντόνι τώρα που νυχτώνει,
μη σε νοιάζει πότε ξημερώνει.
Θέλω να πεθάνω στο κορμί σου απάνω,
Θεέ μου! σ' αγαπάω, τι να κάνω;

Αν μ' αγαπάς, αν μ' αγαπάς
εκεί που ξέρεις να με πας.
Εκεί που ξέρεις να με πας,
αν μ' αγαπάς, αν μ' αγαπάς.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: