Dec 8, 2009

Μου 'χεις κάνει τη ζωή μου κόλαση

Γενικά:
Μουσική:Αντώνης Βαρδής
Στίχοι:Βασίλης Γιαννόπουλος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ
Εγγραφή:01
Κυκλοφορία:2001
Στίχοι:

Πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ!
Σου το λέω και πονάω
πόσο σ' αγαπώ.

Πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ!
σε αγγίζω και σκορπάω
πόσο σ' αγαπώ.

Μα εσύ μ' εκμεταλλεύτηκες
καθόλου δε με σκέφτηκες
τον λόγο σου δεν κράτησες
κουρέλι με κατάντησες εσύ!

Μου 'χεις κάνει τη ζωή μου κόλαση
θα σου φύγω και θα φταις για όλα εσύ.
Μου 'χεις κάνει τη ζωή μου δύσκολη
κι όμως σ' αγαπάω ακόμα πιο πολύ...

Πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ!
Μου χρωστάς και σου χρωστάω
πόσο σ' αγαπώ.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: