Dec 11, 2009

Εγώ δεν φυλακίζομαι

Γενικά:
Μουσική:Χάρης Βαρθακούρης
Στίχοι:Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΡΗ
Εγγραφή:05
Κυκλοφορία:1995
Στίχοι:

Την πόρτα άνοιξέ μου για να φύγω
δεν είναι ώρα να σου εξηγώ.
Όχι πως θέλω να σε αποφύγω
μα δεν θα καταλάβεις τι θα πω.

Αφήνω ένα γράμμα στο τραπέζι
και μια φωτογραφία μας παλιά
και το μικρό ραδιόφωνο να παίζει
αχ! και γεια χαρά!

Εγώ δεν φυλακίζομαι.
Δεν χαραμίζομαι γιατί το θες εσύ.
Εγώ δεν φυλακίζομαι
καλύτερα ελεύθερο πουλί.

Μην απορείς που φεύγω και σ' αφήνω...
Κάποτε θα γινότανε κι αυτό
μα δεν αντέχω μια ζωή να δίνω
και να μην παίρνω τίποτα εγώ.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: