Dec 21, 2009

Καμπάνα του εσπερινού

Γενικά:
Μουσική:Απόστολος Καλδάρας
Στίχοι:Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ερμηνεία:Χάρις Αλεξίου
Άλμπουμ:ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ
Εγγραφή:04
Κυκλοφορία:1973
Στίχοι:

Καμπάνα του εσπερινού
του δειλινού καμπάνα
νυφούλα ήταν να ντυθώ
μα εγώ θα μαραθώ.

Μια χαραυγή του Μάη
ξάφνου η καρδιά μου σπάει.
Ήρθαν μηνύματα,
τον πήραν κύματα
και η χαρά μου πάει.

Καμπάνα του εσπερινού
του δειλινού καμπάνα
τα μάτια του τα γιορτινά
δε θα τα δω ξανά.

Πληροφορίες:
Κάπου διάβασα ότι το ρεφραίν ήταν διαφορετικό και ότι προσαρμόστηκε λόγο της λογοκρισίας: Μια χαραυγή του Μάη / ξάφνου η καρδιά μου σπάει / μου τον προδώσανε / μου τον σταυρώσανε / και η χαρά μου πάει. Δεν θυμάμαι πού το διάβασα, ούτε βρήκα άλλη πηγή να το διασταυρώσω...
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: