Feb 19, 2010

Θα πεθάνω γλυκιά μου αγάπη

Γενικά:
Μουσική:Δημήτρης Γκούτης
Στίχοι:Δημήτρης Γκούτης
Ερμηνεία:Σπύρος Ζαγοραίος
Άλμπουμ:ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ
Εγγραφή:12
Κυκλοφορία:1973
Στίχοι:

Καρδιά μου καημένη,
κατάρα σε δέρνει βαριά.

Η χαρά της χαράς μου
θα φύγει μακριά μου,
πώς θ' αντέξεις, για πες μου,
την σκληρή μοναξιά.

Θα πεθάνω γλυκιά μου αγάπη,
θα με πνίξει ο καημός και το δάκρυ,
αν θα φύγεις, θα φύγει η ζωή μου,
θα σβήσει η πνοή μου,
αχ! θα τρελαθώ.

Πες μου τι σου 'φταιξα και με πληγώνεις,
τι σου 'χω κάνει για να πονώ,
μείνε, αγάπη μου, μείνε κοντά μου,
δεν τον αντέχω τον χωρισμό.

Ο καημός σου φωτιά μου ανάβει
κι ο σεβντάς σου τον τάφο μου σκάβει,
ποιος σε παίρνει μακριά μου, γλυκιά μου,
γλυκιά συντροφιά μου,
αχ! θα τρελαθώ.

Μείνε, αγάπη μου, μείνε κοντά μου,
δεν τον αντέχω τον χωρισμό.

Άλλες ερμηνείες:
Σεβάς Χανούμ - Δημήτρης Στεργίου (Μπέμπης) (1960)
Στράτος Διονυσίου - Καίτη Θύμη (1960)

Πληροφορίες:
Επανεκτέλεση. Η πρώτη ηχογράφηση έγινε το 1959-60, σε δίσκο 45 στροφών και τον Ζαγοραίο συνόδευε η Βούλα Γκίκα.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: