Feb 20, 2010

Λίγο λίγο θα με συνηθίσεις

Γενικά:
Στίχοι:

Μ' αφήνεις τώρα, που έμαθα κοντά σου
που ζω μονάχα για τον έρωτά σου
κι είμαι κομμάτι από την καρδιά σου.
Όχι όχι μη με παρατάς!
Όχι όχι κι ας μη μ' αγαπάς.

Μείνε μαζί μου και μη μ' αγαπήσεις
μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις
και λίγο λίγο θα με συνηθίσεις.
Όχι όχι μη με παρατάς!
Όχι όχι κι ας μη μ' αγαπάς.

Τι θα γίνω μες στη ζωή
αν ξυπνήσω ένα πρωί
και κοιτάξω την αγκαλιά μου
από μέσα να λείπεις εσύ.

Άλλες ερμηνείες:
Σπύρος Ζαγοραίος (1973 - ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ)
Μπέμπα Μπλανς (1974 - ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ 'ΡΘΕΙ)
Έλενα Γιαννακάκη (1977 - ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΝΑΣ)
Περικλής Περράκης (1980 - ΕΥΡΩΛΑΪΚΑ)
Γιώργος Νταλάρας - Γιώτα Λύδια (1984 - ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑ ΛΥΔΙΑ)
Νάσος Αλεξόπουλος (1991 - ΤΟ ΧΘΕΣ ΣΗΜΕΡΑ)
Ευδοκία (1999 - ΤΑ ΚΑΘΩΣ ΠΡΕΠΕΙ)
Τάσος Μπουγάς (2000 - 12 ΛΑΪΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ)
Μάνος Παπαδάκης (2005 - ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΑΔΡΑΣ)
Ούλα Μπάμπα (2006 - ΑΠΟΔΗΜΩΝ ΜΟΥΣΕΣ)
Στράτος Κύπριος (2008 - ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΨΕΜΑ)

Πληροφορίες:
Διασκευή του ινδικού Ya Allah, ya Allah, dil le gaya ujaala (Αλλάχ, Αλλάχ, μου πήρε την καρδιά), των Shankar - Jaikishan (1959). Τον Μενιδιάτη συνοδεύει η Σοφία Κολητήρη.
Το 1965, το τραγούδι ερμήνευσε και ο Νίκος Ξανθόπουλος στην ταινία "Καρδιά μου πάψε να πονάς" της ΚΛΑΚ films.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: