Mar 27, 2010

Βαρύ το ράσο

Γενικά:
Μουσική:Άκης Πάνου
Στίχοι:Άκης Πάνου
Ερμηνεία:Μιχάλης Μενιδιάτης
Άλμπουμ:ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΒΙΟΠΑΛΗΣ
Εγγραφή:04
Κυκλοφορία:1975
Στίχοι:

Μου έκαψες τη γούνα
και είπα να σ' αφήσω
χωρίς να υπολογίσω
πως θα μετανοήσω.
Κι έτσι τώρα είμαι στον άσσο
κι από γάτα θηλυκή,
βαρύ που είναι το ράσο
και η καλογερική.

Μου έθιξες μια μέρα
το αίσθημα τ' αντρίκιο,
μου ζήτησες τα ρέστα
και μ' έπνιξε το δίκιο.

Κι έτσι τώρα είμαι στον άσσο
κι από γάτα θηλυκή,
βαρύ που είναι το ράσο
και η καλογερική.

Καλύτερα θα ήταν
να μη σε τιμωρήσω,
τα μάτια μου να κλείσω
και να σε συγχωρήσω.

Κι έτσι τώρα είμαι στον άσσο
κι από γάτα θηλυκή,
βαρύ που είναι το ράσο
και η καλογερική.

Πληροφορίες:
Στη β΄ φωνή συνοδεύει η Γωγώ Πολέμη.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: