Mar 16, 2010

Έλεγα

Γενικά:
Μουσική:Νίκος Τάτσης
Στίχοι:Λάκης Τεάζης
Ερμηνεία:Χάρις Αλεξίου
Άλμπουμ:Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΥΚΛΟΥΣ ΚΑΝΕΙ
Εγγραφή:05
Κυκλοφορία:1982
Στίχοι:

Έλεγα η ζωή μου θ' αλλάξει,
έλεγα θα γλυκάνει ο καημός,
έλεγα στην πληγή μου θα στάξει
έλεγα, αχ έλεγα
ένα σου δάκρυ ο Θεός,
έλεγα, μα έσταξε φαρμάκι
μέσα στο αίμα μου ο χωρισμός.
Έλεγα, έλεγα...

Ελεγα περιστέρι μου μαύρο
έλεγα πως θα 'ρχόσουν ξανθός
έλεγα την αγάπη σου θα 'βρω
έλεγα, αχ έλεγα
πως θα στερέψει ο καημός,
έλεγα, μα έσταξε φαρμάκι
μέσα στο αίμα μου ο χωρισμός.
Έλεγα, έλεγα...

Έλεγα στους πεντάρφανους δρόμους
έλεγα πως θα 'ρθεις σαν αϊτός
έλεγα θα μου πάρεις τους πόνους
έλεγα, έλεγα
πως θε να αλλάξει ο καιρός,
έλεγα, μα έσταξε φαρμάκι
μέσα στο αίμα μου ο χωρισμός.
Έλεγα, έλεγα...

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: