Mar 20, 2010

Βήμα-βήμα

Γενικά:
Μουσική:Χρήστος Νικολόπουλος
Στίχοι:Χριστόφορος Μπαλαμπανίδης
Ερμηνεία:Χάρις Αλεξίου
Άλμπουμ:ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΕΡΩΤΑΣ
Εγγραφή:03
Κυκλοφορία:1984
Στίχοι:

Όλα απόψε μιλούν και σε παρακαλούν
να γυρίσεις φωνάζουν
κι ό,τι ζήσαμε χτες, σαν παλιές μουσικές
νιώθω να μ' αγκαλιάζουν.

Όλα απόψε μιλούν για παλιές μας στιγμές,
που δε λένε να σβήσουν
κι εγώ πάλι ζητώ μυστικά και φιλιά,
που τα πήρες μαζί σου.

Βήμα-βήμα νιώθω πως θα γυρίσεις
σαν το κύμα να με νανουρίσεις,
μα τα βράδια όλα στο ίδιο χρώμα
γκρίζα πάντα και δεν ήρθες ακόμα.

Τι ωραίες στιγμές να σε νιώθω παντού
γύρω να σ' ανασαίνω
πάλι να μου γελάς, για ζωή να μιλάς
και 'γώ να σωπαίνω.

Τι ωραίες στιγμές να σε βλέπω ξανά
στ' άδειο σπίτι να μπαίνεις
κι όταν θα με φιλάς λίγα να μου ζητάς
και πολλά να μου παίρνεις.

Πληροφορίες:
Την εποχή που η Αλεξίου ηχογραφούσε τον "Εμφύλιο έρωτα" στο διπλανό στούντιο έγραφε ο Νταλάρας με τη Γιώτα Λύδια τα τραγούδια για τον δίσκο "Καλημέρα κυρία Λύδια". Ο Γιάννης Παπαϊωάννου, υπεύθυνος των ηχογραφήσεων της Αλεξίου θυμάται1:
... Στα διαλείμματα, που έκανε ο Νταλάρας από το διπλανό στούντιο, ερχόταν κι άκουγε τη Χαρούλα, κι ένα απόγευμα, πριν έρθει η Χαρούλα, μπαίνει μέσα στο στούντιο και μου λέει: - Βάλε μου, βρε Γιάννη, να ακούσω λίγο το "Βήμα, βήμα". Φοράει τα ακουστικά και κάνει αμέσως τις δεύτερες φωνές. Όταν ήρθε η Χαρούλα στο στούντιο της έβαλα κι άκουσε το τραγούδι από τη φωνή του Νταλάρα και της άρεσε. Μάλιστα, της έκανα πλάκα λέγοντας ότι κάνω εγώ τις δεύτερες. Σιγά μην με πίστεψε...

Πηγές:
1  Γιάννης Παπαϊωάννου: "Πίσω από το τζάμι", Εκδ. ΘΑΛΑΣΣΙ, 2010
Τελευταία ενημέρωση: 6/1/11
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: