Mar 14, 2010

Από τη γυναίκα για τη γυναίκα

Γενικά:
Μουσική:Νίκος Ξυδάκης
Στίχοι:Μανώλης Ρασούλης
Ερμηνεία:Νίκος Παπάζογλου
Άλμπουμ:ΤΑ ΔΗΘΕΝ
Εγγραφή:02
Κυκλοφορία:1979
Στίχοι:

Σ' έβλεπα απ' το μπαλκονάκι, γλυκιά μου,
και σκεφτόμουν πώς να σ' είχα δικιά μου.
Μα σε είδα ένα βράδυ σε μια Μερσεντές,
έκανες πως ήσουν άλλη και με πλήγωσες.

Από τη γυναίκα ούτε ένα καλό δεν είδα,
μα πίστεψέ με, είν' η μόνη μου ελπίδα.

Αν ερχόσουνα μαζί μου, καλή μου,
σκλάβα πια δεν θα σε λέγαν, ψυχή μου.
Όσο σκλαβωμένη θα 'σαι σ' έναν πονηρό
άλλο τόσο σκλάβος θα 'μαι κι όλο θα πονώ.

Άλλες ερμηνείες:
Τα παιδιά από την Πάτρα (1999 - 51 EXTRA)
Παντελής Θαλασσινός - Ανδρέας Καρακότας (2008 - ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΒΟΛΙΑ)

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: