Mar 16, 2010

Ζήλια μου

Γενικά:
Μουσική:Χρήστος Νικολόπουλος
Στίχοι:Μανώλης Ρασούλης
Ερμηνεία:Χάρις Αλεξίου
Άλμπουμ:Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΥΚΛΟΥΣ ΚΑΝΕΙ
Εγγραφή:08
Κυκλοφορία:1982
Στίχοι:

Όταν παίρνω φόρα,
φόρα κατηφόρα
κι ο Θεός ο ίδιος δε με σταματά.
Έλειψες μιαν ώρα
κι έχει πέσει τώρα
έκλειψη ηλίου και μια σκοτεινιά,
όταν παίρνω φόρα,
φόρα κατηφόρα
κι ο Θεός ο ίδιος δε με σταματά.

Ζήλια μου, ζήλια μου
με σένα η καρδιά μου είναι ζωντανή.
Μίλα μου, μίλα μου
μα φύγε, όταν έρθει εκείνος να με βρει.

Ζήλια μου, ζήλια μου
σαν την αγάπη είσαι τόσο δυνατή.
Μίλα μου, μίλα μου
μα φύγε, όταν έρθει εκείνος να με βρει.

Ψέματα σου λέω
και κρυφά σου κλαίω
από αγάπη, ζήλια και εγωισμό
κι όταν είμαι φταίχτρα
κι άλλο τόσο ψεύτρα
πάλι από την ζήλια θα υποκριθώ.
Ψέματα σου λέω
και κρυφά σου κλαίω
από αγάπη ζήλια και εγωισμό.

Πληροφορίες:
Στα φωνητικά συμμετέχει ο Γιώργος Σαρρής.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: