Mar 13, 2010

Σουξεδιάρικο

Γενικά:
Μουσική:Νίκος Ξυδάκης
Στίχοι:Μανώλης Ρασούλης
Ερμηνεία:Δημήτρης Κοντογιάννης
Άλμπουμ:ΤΑ ΔΗΘΕΝ
Εγγραφή:07
Κυκλοφορία:1979
Στίχοι:

Δήμαρχος εγώ δεν είμαι
για να μου παραπονιέσαι,
στον Καρπόζηλο να πας
και μαζί του να ξηγιέσαι.

Βρε καθέτως το καλάμι
αχ, μας το καβάλησες
και την ταπεινή μας γνώμη
συ την εχαράμισες.

Λάμπεις σαν το Βόρειο Σέλας
στο λοφάκι της Καστέλας.
Είσαι γύρω μου ένα θαύμα
κι είσαι μέσα μου ένα τραύμα.

Έβαλες σκιστή τη φούστα
και μου ζάλισες τα γούστα,
έχει γούστο να με στήσεις
και χαρμάνη να μ' αφήσεις.

Το πολύ το πήγαιν'-έλα
την ανάβει την κοπέλα,
το πολύ το νάνι-νάνι
κάνει το παιδί χαϊβάνι.

Πληροφορίες:
Στη β΄ φωνή συνοδεύει η Σοφία Διαμαντή.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: