Mar 1, 2010

Εγώ κι εσύ ερωτευμένοι

Γενικά:
Μουσική:Γιάννης Πάριος
Στίχοι:Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΠΙΣΤΟΣ
Εγγραφή:03
Κυκλοφορία:1988
Στίχοι:

Απόψε θα 'ρθω πάλι στ' όνειρό σου
ταξίδι να σε πάρω μακρινό
σε κόσμους, που δε βάζει το μυαλό σου,
σε άλλους γαλαξίες κι ουρανό.
Τα κόκκινα φτερά μου τ' ανοιγμένα
με φέρνουν στον δικό σου ουρανό
και κάνω κύκλους γύρω από σένα
σαν να 'μαι δορυφόρος σου εγώ.

Εγώ κι εσύ ερωτευμένοι
μικροί θεοί αγαπημένοι,
εγώ κι εσύ στόμα με στόμα
σ' ένα ταξίδι που δεν έχει τελειωμό.

Γλυκαίνει ο κόσμος γύρω κι ομορφαίνει
και γίνεται τραγούδι ο καημός
σαν όνειρο γλυκό με παρασέρνει
δεν είμαι πια, δεν είμαι μοναχός.
Στα χέρια σου αφήνομαι και πάλι
ταξίδεψέ με, όπου θες εσύ
και κάνε μου τη νύχτα πιο μεγάλη,
απόψε που θα είμαστε μαζί.

Πληροφορίες:
Στη β΄ φωνή συνοδεύει η Αγγελική Γαΐτη.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: