Mar 7, 2010

Έλα

Γενικά:
Μουσική:Γιάννης Πάριος
Στίχοι:Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
Εγγραφή:09
Κυκλοφορία:1990
Στίχοι:

Έλα, το σπίτι είναι άδειο χωρίς εσένα,
έλα, έλα.
Δε βάζω ούτε ράδιο, δε θέλω ούτε κανένα,
έλα, έλα.
Έλα να γεμίσει με αγγέλους αυτή η άβυσσος,
έλα, έλα,
που πριν να φύγεις ήτανε παράδεισος,
έλα, έλα.

Πάρε το δρόμο κι έλα
εδώ είμαι εγώ, εδώ είμαι εγώ, βιάσου!
Η νύχτα σαν ομπρέλλα
μου κόβει τη δροσιά σου
κι εγώ διψώ για σένα,
έλα, έλα, έλα.

Έλα, το σπίτι είναι άδειο χωρίς εσένα,
έλα, έλα.
Φαντάσματα οι τύψεις μου, που κυνηγούν εμένα,
έλα, έλα.
Έλα, η νύχτα αυτή θα είναι η τελευταία μου,
έλα, έλα,
πριν κάνω καμιά τρέλα μες στην τρέλα μου,
έλα, έλα.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: