Mar 31, 2010

Έχω καρδιά μποέμισσα

Γενικά:
Μουσική:Γιάννης Καραμπεσίνης
Στίχοι:Γιάννης Καραμπεσίνης
Ερμηνεία:Στράτος Διονυσίου
Άλμπουμ:ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ
Εγγραφή:11
Κυκλοφορία:1969
Στίχοι:

Έχω καρδιά μποέμισσα, μποέμισσα κι αλήτισσα,
μ' αρέσει να 'μαι ελεύθερο πουλί.
Δεν λογαριάζω τίποτα, στον κόσμο που γεννήθηκα,
ούτε με νοιάζει ο κόσμος τι θα πει.

Αν ξενυχτάω, αν τα πίνω και γλεντάω
και αν στο σπίτι μου χαράματα γυρνάω,
δικαίωμά μου, τα τάληρά μου
όπως μ' αρέσει θα τα φάω.

Έχω καρδιά μποέμισσα, μποέμισσα κι αλήτισσα,
μ' αρέσει η ελεύθερη ζωή.
Δεν θέλω μονιμότητες, ελέγχους και μπλεξίματα
κι όπως μ' αρέσει θα ζήσω τη ζωή.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: