Mar 29, 2010

Η ζημιά

Γενικά:
Μουσική:Γιάννης Καραμπεσίνης
Στίχοι:Γιάννης Καραμπεσίνης
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Άλμπουμ:ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕΑΛΙΣΤΑΙ
Εγγραφή:10
Κυκλοφορία:1973
Στίχοι:

Σου εμπιστεύτηκα τον εαυτό μου,
κάθε δικό μου, σου το 'δωσα δικό σου,
μα συ μου φέρθηκες με τρόπο ασυνείδητο
και μου κατάντησες τον βίο μου αβίωτο.

Θα σου κάνω μια ζημιά να με θυμάσαι
για να μάθεις στο εξής εντάξει να 'σαι.
Για να μάθεις στο εξής εντάξει να 'σαι
θα στην κάνω τη ζημιά να με θυμάσαι.

Στην παραζάλη μου δεν ξέρω τι να κάνω,
σε συλλογίζομαι και το μυαλό μου χάνω,
κι όσο θυμάμαι το κακό που μου 'χεις κάνει
τρελή μανία να σ' εκδικηθώ με πιάνει.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: