Mar 24, 2010

Κάψε με να ησυχάσω

Γενικά:
Μουσική:Γιάννης Καραμπεσίνης
Στίχοι:Γιάννης Καραμπεσίνης
Ερμηνεία:Μιχάλης Μενιδιάτης - Μαίρη Μαράντη
Άλμπουμ:ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΕΝΙΔΙΑΤΗΣ
Εγγραφή:06
Κυκλοφορία:1969
Στίχοι:

Άμα θες να φύγεις, φύγε,
φύγε κι άσε με.
Μια και το βαστάει η καρδιά σου,
κάψε με, κάψε με.

Εγώ σου έδειξα αγάπη και στοργή
κι εσύ μ' ανοίγεις μες στα στήθια μου πληγή.
Να σε κρατήσω με το ζόρι δεν μπορώ
μα κι αν μου φύγεις, πάλι εγώ σε συγχωρώ.

Άμα θες να φύγεις, φύγε,
φύγε κι άσε με.
Μια και το βαστάει η καρδιά σου,
κάψε με, κάψε με.

Με τον τρόπο σου μου δειχνεις,
πως πια δεν μ' αγαπάς.
την καρδία μου φαρμακώνεις,
με πονάς, με πονάς.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: