Mar 8, 2010

Κι εγώ μαζί σου

Γενικά:
Μουσική:Τάκης Μουσαφίρης
Στίχοι:Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
Εγγραφή:02
Κυκλοφορία:1990
Στίχοι:

Σβήσε τα φώτα και μη μου μιλάς.
Αύριο πάλι.
Νιώσε τι νιώθω και μη με πονάς.
Αύριο πάλι.
Μη με τυραννάς με σκόρπιες συζητήσεις,
άσε να μιλήσουν μόνον οι αισθήσεις.

Φόρα με, φόρα με απόψε στο κορμί σου,
κοίτα με, αφήνομαι, αφήνομαι, αφήσου.
Φόρα με, φόρα με απόψε στο κορμί σου.
Θέλω ν' ακούω να μου λες
θέλω ν' ακούω να μου λες
"κι εγώ μαζί σου".
Θέλω ν' ακούω να μου λες
θέλω ν' ακούω να μου λες
"κι εγώ, κι εγώ μαζί σου".

Σβήσε τα φώτα και μη μου μιλάς.
Αύριο πάλι.
Έχουμε χρόνο για αυτά που ρωτάς.
Αύριο πάλι.
Μη ζητάς να βρεις αυτή την ώρα λύσεις,
άσε να μιλήσουν μόνον οι αισθήσεις.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: