Mar 30, 2010

Ξενύχτισσα

Γενικά:
Μουσική:Γιώργος Κατσαρός
Στίχοι:Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Άλμπουμ:ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕΑΛΙΣΤΑΙ
Εγγραφή:05
Κυκλοφορία:1973
Στίχοι:

Αγκιστρωμένος στο δικό σου πια το δίχτυ
τα λογικά μου έχω χάσει και πονώ.
Μαζί με σένα το 'χω ρίξει στο ξενύχτι
και τα χαράματα στο σπίτι μου γυρνώ.

Ξενύχτισσα, ξενύχτισσα,
τρελή κι ερημοσπίτισσα
αφού ξετρελαθήκανε για σένανε πολλοί
ξετρέλανες κι εμένανε
που μ' έχει η μάνα μου ένανε
ξενύχτισσα τρελή.

Τόσες και τόσες στη ζωή έχω γνωρίσει
μα είσαι αλλιώτικη περίπτωση εσύ.
Κι αν δεν με πιάνει το πιοτό έχω μεθύσει
απ' των χειλιών σου το παράξενο κρασί.

Πληροφορίες:
Στη β΄ φωνή συνοδεύει η Μαρίνα Ρωμανού.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: