Mar 12, 2010

Μοίρα δεν μ' αρώτησες

Γενικά:
Μουσική:Νίκος Ξυδάκης
Στίχοι:Μανώλης Ρασούλης
Ερμηνεία:Νίκος Παπάζογλου
Άλμπουμ:ΤΑ ΔΗΘΕΝ
Εγγραφή:10
Κυκλοφορία:1979
Στίχοι:

Μάνα σαν με γέννησες
τη ζωή μου γέμισες
με κείνη μόνο τη στιγμή,
που θα 'ρχότανε κοντά μου,
θα 'πεφτε στην αγκαλιά μου
για να το σκάσει την αυγή.

Κάλλιο να 'χες πιει φαρμάκι
κι από κάμα σκοτωθεί,
παρά να 'κανες παιδάκι
άντρα για να πληγωθεί.

Μοίρα δε μ' αρώτησες,
μ' έφερες, μ' αρρώστησες,
την πόρτα είχες ανοιχτή
κι αφού πήρε τα φιλιά μου
κι έκλεψε τα όνειρά μου
εσύ την έδιωξες κι αυτή.

Σαν παιδάκι γερασμένο
μ' άφησες μες στη ζωή
σαν πουλί βαλσαμωμένο
μου 'χεις κάνει την ψυχή.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: