Mar 24, 2010

Όλα ρημάξανε

Γενικά:
Μουσική:Ηλίας Μεγαλούδης
Στίχοι:Ηλίας Μεγαλούδης
Ερμηνεία:Μιχάλης Μενιδιάτης
Άλμπουμ:ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΕΝΙΔΙΑΤΗΣ
Εγγραφή:03
Κυκλοφορία:1969
Στίχοι:

Όλα ρημάξανε,
απ' την ημέρα που 'φυγες,
χαρά μου, όλα ρημάξανε
και τη καρδιά μου
οι πόνοι σαν τους λύκους, μου σπαράξανε.

Μαχαίρι δίκοπο, βαθιά μου μπήξανε,
κι ενώ δεν είχα εγώ πληγή
πληγή μ' ανοίξανε.

Ποιοι με ζηλέψανε
κι έγιναν κλέφτες της καρδιάς μου
τώρα και σε κλέψανε
και μια αγάπη
σαν και τη δική μας καταστρέψανε.
Μαχαίρι δίκοπο, βαθιά μου μπήξανε,
κι ενώ δεν είχα εγώ πληγή
πληγή μ' ανοίξανε.

Και σένα ζήλεψαν.
Με το μαχαίρι που με χτύπησαν
και σένα χτύπησαν
και την αγάπη
που μου είχες, τη μεγάλη, λύγισαν.

Μαχαίρι δίκοπο, βαθιά μου μπήξανε,
κι ενώ δεν είχα εγώ πληγή
πληγή μ' ανοίξανε.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: