Mar 24, 2010

Πήραν τα στήθια μου φωτιά

Γενικά:
Μουσική:Γιάννης Καραμπεσίνης
Στίχοι:Γιάννης Καραμπεσίνης
Ερμηνεία:Μιχάλης Μενιδιάτης
Άλμπουμ:ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΕΝΙΔΙΑΤΗΣ
Εγγραφή:07
Κυκλοφορία:1969
Στίχοι:

Πήραν τα στήθια μου φωτιά, πυρκαγιά,
δεν τη σώνει κανείς, τη δική μου καρδιά.
Στάχτη θα γίνω, θα καώ, θα χαθώ
και θα φταίει γι' αυτό
η καρδιά π' αγαπώ.

Αγωνίες πολλές,
υποψίες τρελές,
μια ζωή τυραννία.
Να σταθώ δεν μπορώ,
ούτε άκρη να βρώ
απ' τον πόνο και την αγωνία.

Πήραν τα στήθια μου φωτιά, πυρκαγιά,
δεν τη σώνει κανείς, τη δική μου καρδιά.

Να το πιστέψω δεν μπορώ, δεν μπορώ,
πως αυτή π' αγαπώ, ζει με άλλο σκοπό.
Η ζήλεια ρίζωσε βαθιά στην καρδιά
κι έχει γίνει καημός
και βαρύς σπαραγμός.

Άλλες ερμηνείες:
Πίτσα Παπαδοπούλου (1983 - ΤΑ ΛΑΪΚΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΘΗΚΑΝ)
Αθηναϊκή κομπανία (1984 - ΧΟΡΕΨΕ ΤΟ ΘΕΙΕ ΤΑΚΗ)
Μιχάλης Ντελής (2001 - ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΣΤΗΘΙΑ ΜΟΥ ΦΩΤΙΑ)

Πληροφορίες:
Στη β΄ φωνή συνοδεύει η Μαίρη Μαράντη.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: