Mar 7, 2010

Ποιος εγώ

Γενικά:
Μουσική:Γιάννης Πάριος
Στίχοι:Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
Εγγραφή:08
Κυκλοφορία:1990
Στίχοι:

Μου λέγανε "θα βρεις τον άνθρωπο σου
και μην σε παρασύρει το παρών,
αγνώριστο θα δεις τον εαυτό σου".
Γελούσα κι απαντούσα - Ποιος; Εγώ;
Αν είναι δυνατόν! Αν είναι δυνατόν!

Ποιος; Εγώ! Γονάτισα μπροστά σου,
και είπα, όλα δικά σου, σ' αγαπώ,
μη φεύγεις μόνο, σε παρακαλώ.
Ποιος; Εγώ, που φεύγω πάντα πρώτος
εσένα τώρα να εκλιπαρώ.
Απίστευτο μα είναι αληθινό...
Ποιος; Εγώ! Ποιος; Εγώ!

Μου λέγαν "κράτα άμυνα λιγάκι
δίνεσαι ολόκληρος σχεδόν".
Κι εγώ σαν το πρωτόβγαλτο παιδάκι
γελούσα κι απαντούσα - Ποιος; Εγώ;
Αν είναι δυνατόν! Αν είναι δυνατόν!

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: