Mar 25, 2010

Το θαύμα (Η καρδιά της ανήκει αλλού)

Γενικά:
Μουσική:Βασίλης Βασιλειάδης
Στίχοι:Γιάννης Κιούρκας
Ερμηνεία:Μιχάλης Μενιδιάτης
Άλμπουμ:ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΒΙΟΠΑΛΗΣ
Εγγραφή:12
Κυκλοφορία:1975
Στίχοι:

Η καρδιά της ανήκει αλλού
και κοιμάται σε ξένο πια στρώμα.
Είναι τώρα κυρία αλλουνού
μα εγώ περιμένω ακόμα
κι ας κοιμάται σε ξένο πια στρώμα.

Το πικρό μου το δάκρυ κυλάει
στης καρδιάς μου τ' αγιάτρευτο τραύμα,
είμαι βέβαιος, δεν μ' αγαπάει,
μα μπορεί και να γίνει ένα θαύμα.

Μας χωρίζει ποτάμι βαθύ
κι όσα ζήσαμε μπήκαν στο χώμα.
Ούτε πρόκειται να ξαναρθεί,
μα εγώ περιμένω ακόμα
κι ας κοιμάται σε ξένο πια στρώμα.

Άλλες ερμηνείες:
Τα παιδιά από την Πάτρα (1983 - ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ)
Νάσος Αλεξόπουλος (1991 - ΤΟ ΧΘΕΣ ΣΗΜΕΡΑ)
Στακτέας Βασίλης (1994 - ΤΑ ΓΛΕΤΖΕΔΙΚΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ)

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: