Mar 3, 2010

Το σημάδι

Γενικά:
Μουσική:Μάριος Τόκας
Στίχοι:Σαράντης Αλιβιζάτος
Ερμηνεία:Κωνσταντίνα
Άλμπουμ:ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Εγγραφή:06
Κυκλοφορία:1987
Στίχοι:

Θέλω να κρύψω την αλήθεια
πως με είχες όλη νύχτα, την τρελή, στην αγκαλιά σου
και ο ιδρώτας της αγάπης είχε κάτι από φωτιά.
Θέλω να κρύψω πως ξημέρωνε και ήμουνα ακόμα στα φιλιά σου
και πως μου κάρφωσες τον ήλιο πριν σ' αφήσω στα μαλλιά.

Μα το σημάδι στο λαιμό μου απ' τα φιλιά σου
θα μαρτυράει πως με είχες αγκαλιά σου
μα το σημάδι στο λαιμό μου που θα μένει
θα μαρτυράει πως δεν είμαστε δυο ξένοι.

Θέλω να σβήσω στο κορμί μου
τις γραμμές από τα χέρια, που σφιχτά με τυραννούσαν
κι αυτή τη φλέβα, που χτυπούσε όλη νύχτα στο λαιμό.
Θέλω να σβήσω όσα είπαμε την ώρα, που από πόθο σε ζητούσα
και πως με κάρφωσες απόψε σ' ένα διάφανο σταυρό.

Άλλες ερμηνείες:
Γιάννης Πάριος (1989 - ΣΑΝ ΤΡΕΛΟ ΦΟΡΤΗΓΟ)

Πληροφορίες:
Στο οπισθόφυλλο του δίσκου (LP) η Κωνσταντίνα ευχαριστεί τον Γ. Πάριο για την συμμετοχή του καθώς και τους Θ. Αδαμαντίδη και Γ. Γαρδέλη για τις δεύτερες φωνές, χωρίς να λέει όμως σε ποιο τραγούδι είναι ποιος. Όταν τα τραγούδια μεταφέρθηκαν σε CD, το οπισθόφυλλο αναφέρει τον Πάριο μόνο στο τραγούδι "Θυμάμαι θα πει σ' αγαπώ". Έχω την εντύπωση όμως ότι και στο "Σημάδι" είναι η φωνή του Πάριου...

Ο Πάριος στον δίσκο του έχει ορισμένες αλλαγές στο στίχο:

Θέλω να κρύψω την αλήθεια
πως με είχες όλη νύχτα, τον τρελό στην αγκαλιά σου
και ο ιδρώτας της αγάπης είχε κάτι από φωτιά.
Θέλω να κρύψω πως ξημέρωνε και ήμουνα ακόμα στα φιλιά σου
και πως σου κάρφωσα τον ήλιο πριν να φύγω στα μαλλιά.

Μα το σημάδι στο λαιμό μου απ' τα φιλιά σου
θα μαρτυράει πως με είχες αγκαλιά σου
μα το σημάδι στο λαιμό μου που θα μένει
θα μαρτυράει πως δεν είμαστε δυο ξένοι.

Θέλω να κρύψω στο κορμί μου
τις γραμμές από τα χέρια, που γλυκά με τυραννούσαν
κι αυτή τη φλέβα, που χτυπούσε όλη νύχτα στο λαιμό.
Θέλω να κρύψω όσα είπαμε την ώρα, που από πόθο σε ζητούσα
και πως χανόμουνα απόψε σ' ένα δρόμο αμαρτωλό.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: