Mar 15, 2010

Τώρα ξέρω

Γενικά:
Μουσική:Χρήστος Νικολόπουλος
Στίχοι:Κώστας Κινδύνης
Ερμηνεία:Χάρις Αλεξίου
Άλμπουμ:Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΥΚΛΟΥΣ ΚΑΝΕΙ
Εγγραφή:11
Κυκλοφορία:1982
Στίχοι:

Έβλεπες γι' ασήμαντα τα μεγάλα φώτα
κι έπινες στα χείλη μου αγιασμό
κι ήρθανε, αγάπη μου, τόσα γεγονότα
που έγινα ασήμαντη κι εγώ.

Τώρα ξέρω, σκέφτεσαι:
"Χρόνος θα περάσει
και θα με ξεχάσει, δεν μπορεί!".
Κι όταν μ' επισκέφτεσαι,
στη φέξη και στη χάση,
για να δεις αν έκλεισε η πληγή,
μάσκα βάζει η πίκρα μου
να χαμογελάσει,
φεύγεις και γκρεμίζομαι στη γη.

Έβλεπες για εμπόδιο όλα τα συμβάντα
που δεν ήμουν πλάι σου να ζω
κι ήρθε η μοίρα κι άλλαξες μέσα σου για πάντα
κι έγινα το εμπόδιό σου εγώ.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: