Dec 1, 2010

Μαζί με σένα

Γενικά:
Μουσική : Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι : Νίκος Γκάτσος
Ερμηνεία : Νανά Μούσχουρη
Άλμπουμ : ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ
Εγγραφή : 02
Κυκλοφορία : 1958
Στίχοι:

Μαζί με σένα
είν' η ζωή μου ένας κήπος με πουλιά.
Δεν θέλω άλλη αλλαγή
είσαι το παν πάνω στη γη
θα σε φωνάζω απ' το βράδυ ως το πρωί.

Μαζί με σένα
θα ταξιδέψω ως την άκρη τ' ουρανού.
Είσ' ένα δέντρο με κλαδιά
κι εγώ είμαι μόνο μια φωτιά
θέλω να σβήσω στη δικιά σου αγκαλιά.

Είν' η αγάπη μου, σαν ανοιξιάτικη βροχή
και ζω με τη δική σου μόνο τη ψυχή.
Κι αν κάποτε σου φύγω, ένα βράδυ σκοτεινό,
θα 'ρθώ κι αυτό σαν ένα χάδι τρυφερό.

Μαζί με σένα
θα ταξιδέψω ως την άκρη τ' ουρανού.
Είσ' ένα δέντρο με κλαδιά
κι εγώ είμαι μόνο μια φωτιά
θέλω να σβήσω στη δικιά σου αγκαλιά.

Μαζί με σένα

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Νανά Μούσχουρη (1961 - ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΜΑΝΟ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ Νο 1)
Νανά Μούσχουρη (2003 - Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΦΩΝΗΣ)

Πληροφορίες:
Στον δίσκο ο Νίκος Γκάτσος αναφέρεται ως Β. Καρδής.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: