Dec 22, 2010

Πώς τα κατάφερα

Γενικά:
Μουσική : Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι : Γιώργος Τζαβέλλας
Ερμηνεία : Σώτος Παναγόπουλος
Κυκλοφορία : 1956
Στίχοι:

Δεν γνωρίζω τι παθαίνω, όταν σε κοιτώ,
τι έχεις κάνει, τι έχεις βάλει για να σε ποθώ.
Κι ας μου κρύβεις ό,τι θέλεις εγώ δεν σε ρωτώ,
γιατί εκείνο που με νοιάζει είν' ότι σ' αγαπώ.

Πώς τα κατάφερα και πιάστηκα
μέσα στα δίχτυα σου ο καημένος,
τον εαυτό μου ίσως να 'πεισα
πως είμ' ερωτευμένος

Πώς και γιατί εσένα αγάπησα
με την αγάπη τη μεγάλη;
Σ' όλους του φίλους μου ντροπιάστηκα
πως δεν υπάρχει άλλη.

Σ' όλο το κόσμο θέλω να το πω,
γλυκιά μου, πως σ' αγαπώ.
Κι άλλη γυναίκα σ' όλο το ντουνιά
δεν συλλογίζομαι καμμιά.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Σώτος Παναγόπουλος (1983 - 30 ΣΠΑΝΙΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ 1955-1965 Νο 1)

Πληροφορίες:
Το τραγούδι ακούστηκε πρώτη φορά στην ταινία "Ο ΖΗΛΙΑΡΟΓΑΡΤΟΣ" σε σενάριο και σκηνοθεσία Γιώργου Τζαβέλλα, με τους Βασίλη Λογοθετίδη, Ίλια Λιβυκού, Λάμπρο Κωνσταντάρα κ.ά. Στην ταινια δεν ακούγεται η πρώτη στροφή, και οι υπόλοιποι στίχοι έχουν αρκετές διαφορές:

Πώς τα κατάφερα και πιάστηκα
μέσα στα δίχτυα σου ο καημένος,
Σ' όλους του φίλους μου ντροπιάστηκα
και είμ' ερωτευμένος

Πώς τα κατάφερα και κλείστηκα
στα δυο σου χέρια νικημένος;
Στα δυο σου μάτια τα κουκλίστικα
και είμ' ευτυχισμένος.

Σ' όλο το κόσμο θέλω να το πω,
γλυκιά μου, πως σ' αγαπώ.
Κι άλλη γυναίκα σ' όλο το ντουνιά
δεν συλλογίζομαι καμμιά.

Πώς και γιατί εσένα αγάπησα
με την αγάπη τη μεγάλη;
τον εαυτό μου ίσως να 'πεισα
πως δεν υπάρχει άλλη.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: