Oct 14, 2009

Έφυγες

Γενικά:
Μουσική:Χάρης Καλέας
Στίχοι:Δημήτρης Ιατρόπουλος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ
Εγγραφή:09
Κυκλοφορία:1981
Στίχοι:

Πώς θα' ναι η ζωή μου,
τώρα πες μου, πού 'χεις φύγει;
Πού να πάω εγώ;
άδειασε η νύχτα, πού να γείρω,
πού να ζεσταθώ;
Ποια γωνιά αυτή την ώρα
τώρα να σε κρύβει,
για να μη σε βρω;
Φύλλο η καρδιά μου, τρέμει,
γύρνα μη χαθώ.

Έφυγες και ζω με τη σκιά σου.
Έφυγες κι η γη δε με χωρά.
Άσε με να ξαναρθώ κοντά σου
και πάρε με απ' αυτή την ερημιά.

Πώς θά' ναι η ζωή μου
τώρα πες μου πού' χεις φύγει;
Πού να πάω εγώ;
άδειασε η νύχτα, πού να γείρω,
πού να ζεσταθώ;
Όση και να είναι
να το ξέρεις θά' ναι λίγη,
αν δεν είσ' εδώ.
Βόηθα μια καρδιά, καρδιά μου,
γύρνα μη χαθώ.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: