Oct 6, 2009

Γυρίζω σελίδα

Γενικά:
Μουσική:Μάνος Πυροβολάκης
Στίχοι:Βίκυ Γεροθόδωρου
Ερμηνεία:Χριστίνα Μαραγκόζη, Αντώνης Μιτζέλος
Άλμπουμ:ΑΠΡΟΣΔΟΚΗΤΟΣ ΗΛΙΟΣ
Εγγραφή:12
Κυκλοφορία:2006
Στίχοι:

Ο δρόμος ανασαίνει μοναξιά
κι η νύχτα τα σκοτάδια της απλώνει
κι εγώ, που δε σε έχω τώρα πια
σε θέλω κι ο καημός μου με τελειώνει.

Τσιγάρο το τσιγάρο θα καώ
ποτήρι το ποτήρι θα γεμίζω
και μέσα μου θα ξέρω, όσο ζω,
σε σένα έρωτά μου θα γυρίζω.

Γυρίζω, γυρίζω σελίδα
και ψάχνω πατρίδα
μα, πού να σε βρω;
Γυρίζω, γυρίζω σε σένα
κι ας είσαι ένα ψέμα
στο ψέμα να ζω.

Ο άνεμος το χέρι μου κρατά
και σκίζει μια παλιά φωτογραφία
κι ο έρωτας, που έγινε σκιά,
θα γράψει τη δική του ιστορία.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: