Oct 10, 2009

Τίποτ' άλλο

Γενικά:
Μουσική:Δάφνη Ζούνη
Στίχοι:Τάκης Καρνάτσος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ
Εγγραφή:10
Κυκλοφορία:1980
Στίχοι:

Τι άλλο θέλεις για να γυρίσεις, τι άλλο θέλεις;
Στα δυο σου χέρια ειν' η ζωή μου, τι άλλο θέλεις;
Να 'μαι! Κουρέλι εδώ μπροστά σου, τι άλλο θέλεις;
Και να ζητάς δεν έχω να σου δώσω τίποτ' άλλο!

Τίποτα άλλο πια, δεν έχω, τίποτα άλλο.
Τι άλλο εγώ για σένα πια να κάνω;
Μια καρδιά έχω μονάχα, άφησέ την!
Μα, αν τη θες κι αυτή, δικιά σου. Σκότωσέ την!

Τι άλλο θέλεις; Δεν με λυπάσαι, τι άλλο θέλεις;
Με βασανίζεις κι αργοπεθαίνω, τι άλλο θέλεις;
Κάθε σου λέξη κι ένα χαστούκι, τι άλλο θέλεις;
Και να ζητάς δεν έχω να σου δώσω τίποτ' άλλο!

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: