Oct 5, 2009

Αχ όνειρο της Κυριακής

Γενικά:
Μουσική:Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Στίχοι:Γιάννης Μαύρος
Ερμηνεία:Χριστίνα Μαραγκόζη
Άλμπουμ:ΑΠΡΟΣΔΟΚΗΤΟΣ ΗΛΙΟΣ
Εγγραφή:15
Κυκλοφορία:2006
Στίχοι:

Αχ, όνειρο της Κυριακής!
Λάμψη αστραπής στο πέρασμά σου
μου σπας τον κώδικα σιωπής,
η θάλασσά μου και δικιά σου.

Είσ' όνειρο της Κυριακής
κι εγώ εφιάλτης της Δευτέρας,
γρανάζι κάποιας μηχανής,
τα αποτσίγαρα μιας μέρας.

Σαν καμικάζι θα σταθείς
μπρος στης ψυχής μου τη βιτρίνα,
που όλα τ' αδύνατα μπορείς.
Είσ' απ' τα πλάσματα εκείνα!

Αχ, όνειρο της Κυριακής!
Είμαι ένα αδειανό παγκάκι.
Να 'ρθεις στο τέλος της βροχής
ουράνιο τόξο σ' έχω ανάγκη.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: