Oct 21, 2009

Είσαι το λάθος μου

Γενικά:
μουσική:Τώνης Μαρούδας
Στίχοι:Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΠΙΟ ΚΑΛΗ Η ΜΟΝΑΞΙΑ
Εγγραφή:07
Κυκλοφορία:1984
Στίχοι:

Είσαι το δράμα μου, είσαι το νεύρο μου,
είσαι το λάθος μου.
Το μεγαλύτερο και τ' ακριβότερο
είσαι το πάθος μου.

Μα, όποια κι αν θα 'ναι η τιμωρία μου
κι αν πεθάνω,
το ίδιο λάθος θα θέλω πάντα
να ξανακάνω.

Αυτό το πάθος μας δεν θα μπορέσουμε
να το σκοτώσουμε,
κι αυτό το λάθος μας, μπορεί πανάκριβα
να το πληρώσουμε.

Μα κι αν θα πρέπει και να πεθάνω
και να πεθάνεις,
το ίδιο λάθος θα ξανακάνω,
θα ξανακάνεις.

Πληροφορίες:
Το τραγούδι πρωτο-κυκλοφόρησε το 1960, με ερμηνευτή τον Τώνη Μαρούδα και τίτλο Το λάθος μας. Ο Πάριος, εκτός του ότι έχει παραλήψει δύο στροφές έχει κάνει και αρκετές αλλαγές στον στίχο. Οι πρωτότυποι στίχοι:

Είσαι το δράμα μου, είσαι το νεύρο μου,
είσαι το πάθος μου.
Το τελευταίο μου, το μεγαλύτερο
είσαι το λάθος μου.
Κι όποια κι αν θα 'ναι η τιμωρία μου
κι αν πεθάνω,
το ίδιο λάθος θα θέλω πάντα
να ξανακάνω.

Είμαι το κλάμα σου, είμαι το πείσμα σου,
είμαι το πάθος σου.
Το μεγαλύτερο και τ' ακριβότερο
είμαι το λάθος σου.
Κι όποια κι αν θα 'ναι η τιμωρία σου
κι αν πεθάνεις,
το ίδιο λάθος θα θέλεις πάντα
να ξανακάνεις.

Αυτό το πάθος μας δεν θα μπορέσουμε
να το σκοτώσουμε,
κι αυτό το λάθος μας, μπορεί πανάκριβα
να το πληρώσουμε.
Μα κι αν θα πρέπει και να πεθάνω
και να πεθάνεις,
το ίδιο λάθος θα ξανακάνω,
θα ξανακάνεις.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: