Oct 10, 2009

Θυμάμαι

Γενικά:
Μουσική:Juan Carlos Obián
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ
Εγγραφή:08
Κυκλοφορία:1980
Στίχοι:

Στάσου, λοιπόν, εδώ
έχεις καιρό.
Στερνή φορά προτού χαθείς,
στάσου τι έχασες να δεις
να σου πω όλη την αλήθεια.
Τι κι αν έρχεται απ τα στήθια
ένα δάκρυ που δεν βγαίνει
άκουσέ με κι ας δακρύσεις
μ' έχουν πνίξει οι ανάμνησεις.
Μ' έχουν πνίξει, δεν μπορώ.
Στάσου, λοιπόν, εδώ
έχεις καιρό.
Στερνή φορά προτού χαθείς,
στάσου τι έχασες να δεις.

Θυμάμαι,
Όταν κλείναμε την πόρτα,
τα χαμηλωμένα φώτα
και τα λόγια που μου έλεγες.
Θυμάμαι
στην αγάπη μου την τόση
μια φορά σ' είχα μαλώσει,
δεν μιλούσες και μου έκλαιγες.
Θυμάμαι,
μου 'χες πει ό,τι κι αν γίνει
η αγάπη μας θα μείνει
σαν τον ήλιο, που γυρνά
στον ουρανό.
Όμως, να που φεύγεις τώρα
και την πόρτα μας ανοίγεις
για τον χωρισμό.

Στάσου, λοιπόν, εδώ
έχεις καιρό.
Στερνή φορά προτού χαθείς
στάσου τι έχασες να δεις.
Τόση πίκρα δεν αντέχω
σ' αγαπάω μα δεν σ' έχω
και βραδιάζει η ζωή μου.
Πήρες το όνειρο μαζί σου
και με κυνηγάει η μορφή σου
μα γιατί; Δεν φταίω εγώ.
Στάσου, λοιπόν, εδώ
έχεις καιρό.
Στερνή φορά προτού χαθείς,
στάσου τι έχασες να δεις

Πληροφορίες:
Το τραγούδι είναι διασκευή του Nostalgias που αρχικά ακούστηκε από την ορχήστρα του J. C. Obián και στη συνέχεια (1936) κυκλοφόρησε με στίχους του Enrique Domingo Cadícamo.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: