Oct 13, 2009

Η αγάπη είναι μια

Γενικά:
Μουσική:Γιάννης Πάριος
Στίχοι:Δημήτρης Ιατρόπουλος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ
Εγγραφή:11
Κυκλοφορία:1981
Στίχοι:

Η αγάπη είναι μια και ποτέ δε τελειώνει
και το ξέρουν καλά, όσοι μένουνε μόνοι.
Η αγάπη είναι μια κι είσαι εσύ η αγάπη
είσαι κείνο το κάτι, που μιλά στην καρδιά.

Αγάπη μου, αγάπη μου, καημέ μου και γιορτή
ο κόσμος είναι ψεύτικος κι εσύ αληθινή.
Αγάπη μου, αγάπη μου να ζούσαμε ξανά,
ακόμα μια φορά, ακόμα μια φορά.
Αγάπη μου, αγάπη μου...

Η αγάπη είναι μια και ποτέ δεν τελειώνει
είσαι εσύ η φωλιά κι είμαι εγώ χελιδόνι.
Η αγάπη είναι μια μην ακούς τι σου λένε
όσοι ξέρουν να κλαίνε αγαπούν μια φορά.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: