Oct 7, 2009

Δεν νιώθω τίποτα

Γενικά:
Μουσική:Κώστας Μακεδόνας
Στίχοι:Βίκυ Γεροθόδωρου
Ερμηνεία:Χριστίνα Μαραγκόζη
Άλμπουμ:ΑΠΡΟΣΔΟΚΗΤΟΣ ΗΛΙΟΣ
Εγγραφή:07
Κυκλοφορία:2006
Στίχοι:

Βγάζω το κορμί μου βόλτα στο παζάρι,
κάτι να γυρέψει και να βρει ξανά
μα η ψυχή μου μοιάζει σαν γυμνό φεγγάρι
που το φως του πήραν κι έγινε σκιά.

Κάτω απ' το σεντόνι κρύβω ένα δάκρυ,
δάκρυ που κυλάει μέσα μου βαθιά
κι όπως ανεβαίνει στων ματιών την άκρη
-Τίποτα, μου λέει, δεν σ' αγγίζει πια.

Δε νιώθω τίποτα.
Τώρα που έφυγες εσύ δε νιώθω τίποτα.
Δε νιώθω τίποτα
βήμα δεν κάνει η ζωή, δε νιώθω τίποτα.

Δε νοώθω τίποτα.
Δρόμος κλεισμένος με βουνά είναι η καρδιά.
Τώρα που έφυγες εσύ
βήμα δεν κάνει η ζωή, δε νιώθω τίποτα

Λέξεις ξεχασμένες μέσα μου πεθαίνουν
λόγια που σ' εσένα είχα πει παλιά
όνειρα κι ελπίδες γύρω μου σωπαίνουν
τίποτα, το ξέρω, δε μ' αγγίζει πια.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: