Oct 18, 2009

Μα δεν θυμάμαι

Γενικά:
Μουσική:Αντώνης Βαρδής
Στίχοι:Αντώνης Βαρδής
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΟΤΑΝ ΒΡΑΔΥΑΖΕΙ
Εγγραφή:05
Κυκλοφορία:1983
Στίχοι:

Άραγε, ποιο να 'ναι τ' όνομά σου;
Άραγε, πού σ' έχω ξαναδεί;
Κάτι μου θυμίζει η ματιά σου,
όμως τι, όμως τι;
Άραγε, τραγούδησα μαζί σου;
Άραγε, με πίκρανες κι εσύ;
Κάτι μου θυμίζει η φωνή σου,
όμως τι, όμως τι;

Μα δε θυμάμαι τίποτα πια!
Αν είσαι μια μπόρα,
που φέρνει η ώρα
ή κάποια αγάπη μου παλιά.
Μήπως σ' έχω αγαπήσει
σε μιαν άλλη μου ζωή;
Μήπως μέσα μου γεννιέσαι
αυτή τη στιγμή;
Μα δε θυμάμαι τίποτα πια!
Αν είσαι μια μπόρα,
που φέρνει η ώρα
ή κάποια αγάπη μου παλιά.

Άραγε, ξενύχτησα μαζί σου;
Άραγε μας βρήκε η αυγή;
Κάτι μου θυμίζει η μορφή σου,
όμως τι, όμως τι;

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: