Oct 17, 2009

Όταν βραδυάζει

Γενικά:
μουσική:Αντώνης Βαρδής
Στίχοι:Σπύρος Γιατράς
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΟΤΑΝ ΒΡΑΔΥΑΖΕΙ
Εγγραφή:08
Κυκλοφορία:1983
Στίχοι:

Όταν βραδυάζει σε ζητώ, όταν βραδυάζει
και μου λείπεις, μου λείπεις εσύ
κι η χαρά μου μισή.
Όταν βραδυάζει σε ζητώ, όταν βραδυάζει,
αχ και να ήσουνα εδώ, ν' αναστηθώ.!

Σε θυμάμαι, σε θυμάμαι
κι ό,τι όμορφο έχω δικό μου εσύ το κρατάς.
Σε θυμάμαι, σε θυμάμαι,
σε θυμάμαι, ακόμα κι ας ξέρω πως δε μ' αγαπάς.

Όταν βραδυάζει σε ζητώ, όταν βραδυάζει
κι όλο λέω πως θα 'ρθεις ξανά,
μα εσύ πουθενά.
Όταν βραδυάζει σε ζητώ, όταν βραδυάζει,
αχ τι δε θα 'δινα εγώ, να 'σουν εδώ!

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: