Oct 19, 2009

Σε γυρεύω

Γενικά:
Μουσική:Αντώνης Βαρδής
Στίχοι:Σαράντης Αλιβιζάτος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΟΤΑΝ ΒΡΑΔΥΑΖΕΙ
Εγγραφή:02
Κυκλοφορία:1983
Στίχοι:

Σε γυρεύω, σε γυρεύω, θάλασσά μου
μέχρι χτες ήσουν κοντά μου
σε γυρεύω.
Σε γυρεύω, σαν το γέλιο σε έχω χάσει,
μια καρδιά έχεις ξεχάσει
σε γυρεύω.

Σε γυρεύω, σε γυρεύω
από σένα εγώ στη γη άλλο δεν έχω.
Σε γυρεύω, σε γυρεύω, θάλασσά μου
μέχρι χτες ήσουν κοντά μου
σε γυρεύω.

Σαν αγρίμι τριγυρνώ
μες στους δρόμους να σε βρω,
εγώ κι ο πόνος μου.
Πού σε κρύβει η βραδιά;
Νιώθω τόση μοναξιά
είμαι μόνος μου.

Σε γυρεύω, σε γυρεύω, θάλασσά μου
μέχρι χτες ήσουν κοντά μου
αχ, σε γυρεύω.

Σε γυρεύω, σε γυρεύω, ξενιτειά μου
μέχρι χτες ήσουν δικιά μου
σε γυρεύω.
Σε γυρεύω και πηγαίνω στα χαμένα
τα στενά όλα κλεισμένα
σε γυρεύω.

Σε γυρεύω, σε γυρεύω
από σένα εγώ στη γη άλλο δεν έχω.
Σε γυρεύω, σε γυρεύω, ξενιτειά μου
μέχρι χτες ήσουν δικιά μου
σε γυρεύω.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: