Feb 23, 2010

Δεν με πόνεσε κανείς

Γενικά:
Μουσική:Μπάμπης Μπακάλης
Στίχοι:Δημήτρης Γκούτης
Ερμηνεία:Στράτος Διονυσίου
Κυκλοφορία:1961
Στίχοι:

Καρδιά μου καημένη
πώς βαστάς και δε ραγίζεις
στον ψεύτη ντουνιά
τόση απονιά που αντικρίζεις.

Ησυχία και χαρά
μέσα στη ζωή δεν έχω νιώσει
και μια αγάπη ακόμα
που 'χα πιστέψει μ' έχει πληγώσει.

Δε με πόνεσε κανείς...
Δε με πόνεσε κανείς
ούτε στιγμή μες στη ζωή μου.
Πώς αντέχεις τους καημούς
και δε λυγάς δόλιο κορμί μου.

Καρδιά μου καημένη
πώς βαστάς και δε ραγίζεις
στον ψεύτη ντουνιά
τόση απονιά που αντικρίζεις.

Η δική μου η καρδιά
μοιάζει σαν αυγή συννεφιασμένη
απ' το μίσος του κόσμου
κι από αγάπη είναι καμένη.

Δε με πόνεσε κανείς...
Δε με πόνεσε κανείς
ούτε στιγμή μες στη ζωή μου.
Μες στους δρόμους ξαφνικά,
κάποιο πρωί, θα βγει η ψυχή μου.

Καρδιά μου καημένη
πώς βαστάς και δε ραγίζεις
στον ψεύτη ντουνιά
τόση απονιά που αντικρίζεις.

Άλλες ερμηνείες:
Ελευθερία Αρβανιτάκη (1984 - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ)
Μαρία Πουλιανίτη (2004 - ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΣΤΕΝΑ)

Πληροφορίες:
Τον Διονυσίου συνοδεύει στην β΄ φωνή η Βεατρίκη Κάλι.
Διασκευή του ινδικού Duniya Men Hum Aaye Hain (Αφού ήρθαμε σ' αυτόν τον κόσμο, πρέπει να ζήσουμε), των Ali Naushad/Shakeel Badayuni, με την ερμηνεία της Lata Mangeshkar. Ακούστηκε στο φιλμ Mother India (1957) με πρωταγωνίστρια την Nargis.

Λίγο μετά τον Διονυσίου, η Βούλα Πάλλα ηχογράφησε την δική της εκδοχή, με τίτλο "Σκληρή είναι η ζωή μας" και τελείως διαφορετικούς στίχους. Περιλαμβάνεται στον δίσκο ΓΗ ΠΟΤΙΣΜΈΝΗ ΜΕ ΙΔΡΩΤΑ του 1979 (επανακυκλοφορία 1996).
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: