Dec 2, 2010

Έλα πάρε μου τη λύπη

Γενικά:
Μουσική : Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι : Νίκος Γκάτσος
Ερμηνεία : Νανά Μούσχουρη
Άλμπουμ : ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ
Εγγραφή : 04
Κυκλοφορία : 1958
Στίχοι:

Είσαι ένα περιστέρι,
που πετάς στον ουρανό
πάμε να 'βρουμε ένα αστέρι
σ' ένα κόσμο μακρινό.

Έλα να- έλα να- να 'βρουμε έν' αστέρι,
που πετά, που πετά ψηλά στον ουρανό.

Είσαι ένα καρδιοχτύπι
μου 'χεις κόψει τα φτερά.
Έλα πάρε μου τη λύπη
έλα δώσ' μου τη χαρά.

Είσαι έ- είσαι έ- ένα καρδιοχτύπι
μου 'χεις κό- μου 'χεις κό- κόψει τα φτερά.

Τα γαρύφαλλά σου μέτρα
σ' αγαπώ όσο κανείς.
Κάνω την καρδιά μου πέτρα
και προσμένω να φανείς.

Έλα και- έλα και- και σε περιμένω
στη γωνιά, στη γωνιά του δρόμου να φανείς.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Νανά Μούσχουρη (1961 - ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΜΑΝΟ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ Νο 1)
Αλεξάνδρα (1980 - ΣΤΑ ΛΑΪΚΑ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ)
Ελένη Τσαλιγοπούλου (1998 - ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ)
Νανά Μούσχουρη (2003 - Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΦΩΝΗΣ)
Martha Moreleon (2008 - Η ΣΚΟΥΝΑ)

Πληροφορίες:
Στο δίσκο ο Νίκος Γκάτσος αναφέρεται ως Ν. Αμοργιανός
Η ερμηνεία της Martha Moreleon είναι από την συμμετοχή της στον δίσκο των APURIMAC.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: