Dec 4, 2010

Μια θλιμμένη αρχόντισσα

Γενικά:
Μουσική : Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι : Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία : Γιώργος Μούτσιος
Άλμπουμ : Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ C.N.S.
Εγγραφή : 03
Κυκλοφορία : 1959
Στίχοι:

Μια θλιμμένη αρχόντισσα
είν' η Παναγιά μου,
που κεντάει τριαντάφυλλα
πάνω στην καρδιά μου.

Στα μαλλιά της μπλέκουναι
δυο μικρά πουλιά,
που τη νύχτα γίνουνται
άστρα και φιλιά.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Γιώργος Μούτσιος (1962 - Ο ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ ΠΑΙΖΕΙ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ)
Φλέρυ Νταντωνάκη (1971 - ΡΥΘΜΟΛΟΓΙΑ/Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ C.N.S.)
Λίτσα Σακελλαρίου (1971 - ΑΜΑ ΛΕΥΤΕΡΩΘΕΙ Η ΚΡΗΤΗ)
Σπύρος Σακκάς (1975 - ΔΥΟ ΝΑΥΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ/Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ C.N.S./Ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΙΧΑΛΗΣ)
Σπύρος Σακκάς (1989 - ΤΟ ΡΕΣΙΤΑΛ)

Πληροφορίες:
Δεν θυμάμαι που είδα άλλον έναν στίχο του τραγουδιού. Αν και δεν ακούγεται σε καμία από τις ερμηνείες που αναφέρω, τον καταχωρώ μήπως μου διαφεύγει κάτι:

Φιλησέ με αρχόντισσα
εισαι η Παναγιά μου.
Κέντησε τριαντάφυλλα
πάνω στην καρδιά μου.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: