Oct 20, 2009

Εσύ δεν είσαι άνθρωπος

Γενικά:
Μουσική:Μανώλης Χιώτης
Στίχοι:Χρήστος Κολοκοτρώνης
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς
Κυκλοφορία:1957
Στίχοι:

Χίλιες φορές καλύτερα
αγάπη μου να φύγω.
Είναι μαρτύριο η ζωή
στα χέρια σου βράδυ πρωί
πεθαίνω λίγο λίγο.

Εσύ δεν είσαι άνθρωπος
τον πόνο μου να νιώσεις,
μια μέρα δε ξημέρωσε
χωρίς να με πληγώσεις.

Όταν με χάσεις, τότε πια
θα δεις το τι αξίζω.
Αχ! τότε θα σ' εκδικηθώ,
θα μου ζητάς να ξαναρθώ
κι εγώ δεν θα γυρίζω.

Εσύ δεν είσαι άνθρωπος
τον πόνο μου να νιώσεις,
μια μέρα δε ξημέρωσε
χωρίς να με πληγώσεις.

Χίλιες φορές καλύτερα
να μη σε αγαπούσα.
Να ήμουν λεύτερο πουλί
κι από το ένα το κλαδί
στο άλλο να πετούσα.

Εσύ δεν είσαι άνθρωπος
τον πόνο μου να νιώσεις,
μια μέρα δε ξημέρωσε
χωρίς να με πληγώσεις.

Άλλες ερμηνείες:
Γιάννης Πάριος (1984 - ΠΙΟ ΚΑΛΗ Η ΜΟΝΑΞΙΑ)

Πληροφορίες:
Τον Γαβαλά συνοδεύει η Μαίρη Λίντα.
Στην εκτέλεση του Πάριου υπάρχουν δύο μικρές αλλαγές στην τρίτη στροφή:

Όταν με χάσεις, τότε πια
θα δεις το τι αξίζω
και τότε θα σ' εκδικηθώ.
Θα μου ζητάς να ξαναρθώ
μα εγώ δεν θα γυρίζω.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: