Oct 2, 2009

Ο δροσουλίτης

Γενικά:
Μουσική:Χριστόδουλος Χάλαρης
Ποίηση:Νίκος Γκάτσος
Ερμηνεία:Δήμητρα Γαλάνη
Άλμπουμ:ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ
Εγγραφή:01
Κυκλοφορία:1975
Στίχοι:

Γιάννο θα βγω τα πάριωρα
στις εκκλησιάς τα μάρμαρα
με την οχιά.
Γιάννο μ' Γιάννο μου.
Γιάννο θα ιδώ το χάραμα
του Διγενή το πάλεμα
με τα στοιχειά.
Γιάννο μ' Γιάννο μου.

Δροσουλίτη λαβωμένε
στ' Αϊ-Δρογγάρη απάνω τ' άλογο
χάθηκες τρεχάλα
σε φαραγγιού διχάλα
και σε ρουμάνια ριζιμιά.
Δροσουλίτη λαβωμένε
στ' Αϊ-Δρογγάρη απάνω τ' άλογο
έλα σαν ψιχάλα,
σαν του Θεού τη στάλα,
στη διψασμένη μου ερημιά.

Γιάννο τα χέρια σου άνοιχτα
σημάνανε μεσάνυχτα
στον ουρανό.
Γιάννο μ' Γιάννο μου.
Γιάννο στο μαύρο κάγκελο
πολέμα τον αρχάγγελο
το σκοτεινό.
Γιάννο μ' Γιάννο μου.

Πληροφορίες:
πάριωρα: ποιητική απόδοση του παράωρα (πολύ αργά, σε προχωρημένη ώρα)
ρουμάνι: έκταση καλυμμένη από πυκνούς θάμνους
ριζιμιό: αυτό που έχει βαθειές ρίζες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: