Jun 10, 2009

Πέργαμε

Γενικά:
Μουσική:Βασίλης Βασιλειάδης
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Χάρις Αλεξίου
Άλμπουμ:12 ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
Εγγραφή:05
Κυκλοφορία:1975
Στίχοι:

Πέργαμε, αχ! ωραία Πέργαμε,
φεύγαμε και για σένα κλαίγαμε.
Αχ! κλαίγαμε και για την αγάπη μας
κι η θάλασσα θόλωσ' απ' το δάκρυ μας.

Στο μπαξέ και στο περιβόλι μου
σου 'δωσα την αγάπη όλη μου
κι ύστερα, όταν εικοσάρισα,
αγάπη μου όλα σου τα χάρισα.

Πέργαμε, αχ! ωραία Πέργαμε
πίναμε και για σένα λέγαμε.
Αχ! πίναμε κι όμως δε ξεχάσαμε
την όμορφη τη ζωή που χάσαμε.

Στο μπαξέ και στο περιβόλι μου
σου 'δωσα την αγάπη όλη μου
κι ύστερα, όταν εικοσάρισα,
αγάπη μου όλα σου τα χάρισα.

Πληροφορίες:
Ο δίσκος αναφέρει στιχουργό τον Πυθαγόρα, αλλά διατηρώ τις επιφυλάξεις μου... Πιθανόν πρόκειται για παραδοσιακό της Μικράς Ασίας. Η "ανάμιξη" του Πυθαγόρα φαίνεται ότι έχει να κάνει μόνο με κάποιες αλλαγές στον στίχο.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: