Jun 20, 2009

Κάτι να μεθάει

Γενικά:
Μουσική:Στάθης Παχίδης, Άγαμοι Θύται
Στίχοι:Στάθης Παχίδης
Ερμηνεία:Ρούλα Μανισάνου
Άλμπουμ:ΤΟ ΜΕΓΑ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Εγγραφή:05
Κυκλοφορία:1998
Στίχοι:

Βάλτε μου μια γουλιά κρασί
δεν έχει η νύχτα αντοχή
το κύμα φούσκωσε και σκάει
φέρτε μου κάτι να μεθάει.

Φέρτε καπνό, βαρύ καπνό
σε σύννεφο να τυλιχτώ.
Μονάχος είν' όποιος λυγάει
φέρτε μου κάτι να μεθάει.

Φέρτε μου κάτι να μεθάει
το κύμα φούσκωσε και σκάει.
Φέρτε μου κάτι να μεθάει
να το κρατώ, να με κρατάει.

Πείτε ρεφραίν νοσταλγικό
κι εγώ το ίσο θα κρατώ,
θα το κρατώ, θα με κρατάει
φέρτε μου κάτι να μεθάει,

για να 'ρθει η ζάλη να με βρει
κάποιου ο ώμος θα βρεθεί
να γύρω πάνω κι όπου πάει
φέρτε μου κάτι να μεθάει.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: