Jun 30, 2009

Ο μπαρμπα-Γιάννης

Γενικά:
Μουσική:Χρήστος Νικολόπουλος
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης
Κυκλοφορία:1/9/1972
Στίχοι:

Μπάρμπα-Γιάννη γέρασες,
πολλές φουρτούνες πέρασες
κι από κοντά μας ήρθε ο χάρος να σε πάρει.
Εσύ, που σαν αδέρφι μας
Δεν χάλαγες το κέφι μας
Κάνε μου τώρα και μια τελευταία χάρη:

Ένα γράμμα να μου στείλεις, απ' τον Άδη,
αν το φως είν' πιο καλό απ' το σκοτάδι.
Φως υπάρχει εδώ πάνω
μπάρμπα-Γιάννη μου που λες,
μα το φως τι να το κάνω
που'ναι μαύρες οι καρδιές;

Μπάρμπα-Γιάννη, φίλε μου,
ένα μαντάτο στείλε μου
και το μπουζούκι σου κι εκείνο περιμένει.
Εδώ τα ίδια πράματα.
Βάσανα, πόνοι, κλάματα.
Στον κάτω κόσμο, τέλος πάντων, τι συμβαίνει;

Πληροφορίες:
Το τραγούδι είναι αφιερωμένο στον Γιάννη Παπαϊωάννου, που σκοτώθηκε σε τροχαίο, τον Αύγουστο του 1972. Συμπεριλαμβάνεται και στον δίσκο ΓΥΡΙΣΜΟΣ, που κυκλοφόρησε ταυτόχρονα.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: