Jun 21, 2009

Ένας λόγος παραπάνω

Γενικά:
μουσική:Κώστας Μηλιωτάκης
Στίχοι:Ηλίας Φιλίππου
Ερμηνεία:Αγγελική Ηλιάδη
Άλμπουμ:ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
Εγγραφή:08
Κυκλοφορία:2009
Στίχοι:

Δεν έχω άλλη υπομονή,
δεν έχω άλλη αντοχή,
ξεπέρασα τα όριά μου,
κι ο λόγος είσαι εσύ.
Δε θέλω να ξανα-σκεφτώ
πως πάλι θα σε συγχωρώ.
Σε επανάληψη το έργο
δε θέλω να το δω.

Ένας λόγος παραπάνω
είναι, που δε σ΄αγαπώ.
Κι αν το ίδιο λάθος κάνω
πιο πολύ θα πληγωθώ.
Ένας λόγος παραπάνω,
για να φύγω μακριά
είναι, που μες στην καρδιά μου
δεν υπάρχεις τώρα πια.

Δε θέλω τίποτα να πεις
ψέματα άλλα μη μού βρεις
αυτά, που έπρεπε να μάθω
τα έμαθα νωρίς.
Δε θέλω να ξανασκεφτώ
πως πάλι θα σε συγχωρώ.
Σε επανάληψη το έργο
δε θέλω να το δω.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: