Jun 28, 2009

Αυτή η νύχτα μένει

Γενικά:
Μουσική:Στέλιος Καζαντζίδης
Στίχοι:Στέλιος Καζαντζίδης
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης
Κυκλοφορία:3/7/1959
Στίχοι:

Αυτή η νύχτα μένει
που θα 'μαστε μαζί
θα φύγεις μακριά μου
πριν έρθει το πρωί.

Αυτή η νύχτα μένει.

Αγάπη μου σε χάνω
έτσι ήτανε γραμμένο
μα όσο ζω στον κόσμο
εσένα θα προσμένω.

Αυτή η νύχτα μένει
που θα 'μαστε μαζί
θα φύγεις μακριά μου
πριν έρθει το πρωί.

Αυτή η νύχτα μένει.

Αγάπη μου μεγάλη
μονάχος πώς θα ζήσω;
Στη αγκαλιά σου μέσα,
γύρνα, κι ας ξεψυχήσω.

Αγάπη μου μεγάλη.

Αγάπη μου σε χάνω
έτσι ήτανε γραμμένο
μα όσο ζω στον κόσμο
εσένα θα προσμένω.

Αυτή η νύχτα μένει
που θα 'μαστε μαζί
θα φύγεις μακριά μου
πριν έρθει το πρωί.

Αυτή η νύχτα μένει...

Πληροφορίες:
Ο δίσκος αναφέρει συνθέτη τον Καζαντζίδη, αλλά στην ουσία είναι διασκευή από το ινδικό ULFAT KA SAAZ AURAT (Συνθέστε τραγούδι της αγάπης) του 1953, με πρωτότυπη μουσική και στίχους των Shankar - Jaikishan και ερμηνευτή την Lata Mangeshkar. Επίσης, ο δίσκος αναφέρει ως στιχουργό τον Στέλιο Καζαντζίδη, αλλά πιθανόν να είναι δουλειά της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου, η οποία πολλές φορές έγραψε στίχους για ήδη έτοιμες μουσικές, όπως έκανε και με την "Μαντουμπάλα".
Στο τραγούδι, την δεύτερη φωνή κάνει η Μαρινέλλα, ενώ, έχω την εντύπωση, ότι υπάρχει και μία διαφορετική εκτέλεση, όπου κατά την δεύτερη επανάληψη του προ-τελευταίου στίχου, ο Καζαντζίδης αντί για "αγάπη μου σε χάνω" λέει "αγάπη μου θα φύγεις".
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: