Jun 26, 2009

Μη μου φύγεις

Γενικά:
Μουσική:Λιάνα Κανέλλη
Στίχοι:Λιάνα Κανέλλη
Ερμηνεία:Αλέκα Κανελλίδου
Άλμπουμ:12 ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ
Εγγραφή:02
Κυκλοφορία:1974
Στίχοι:

Κλείνω τα μάτια μου και μες τη σκέψη μου γέρνεις
κι αυτή η νύχτα μού μοιάζει σαν δάκρυ γλυκό, τρυφερό.
Σε λατρεύω σαν τον ήλιο, που με καίει σαν μ' αγκαλιάζεις

Μη μου φύγεις!
Μη, μη μου φύγεις...

Σ' αγαπώ χωρίς τέλος κι αρχή
πόσο αξίζει αυτή η στιγμή,
που μπορώ να σού πω
σ' αγαπώ σ' αγαπώ, σ' αγαπώ.

Ναι σ' αγαπώ χωρίς τέλος κι αρχή
πόσο αξίζει αυτή η στιγμή,
που μπορώ να σού πω
σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ.

Στα δυο σου χέρια αφήνω ξανά τη ζωή μου
δώσ' μου να πιω το φιλί σου, τα χάδια που ξέρεις εσύ.
Σε λατρεύω σαν τον ήλιο, που με καίει σαν μ' αγκαλιάζεις.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: